Jonsies!

Direktlänk till inlägg 17 februari 2010

HM 199:-

Av jonsies - 17 februari 2010 21:40

      

Vad tycker ni om dessa mönstrade koftor? Alla är från Hm och endast med den nätta prislappen på 199 :-


1 2 eller 3?



Hiss eller diss till mönstrade koftor?


Jag tycker att 2 och trean är snyggast. Men min favorit är nr två den blommiga:) Men vet dock inte om det är riktigt min grej, o jag skulle passa i det ? 

 Jag tycker hiss till mönstrade koftor men det beror självklart helt på vad det är för mönster;)




.

 
 
Rebecca

Rebecca

17 februari 2010 21:50

Hahahaha xD Jag fattar inte heller grejen! Kan tänka mig att han tänkte att de andra såg så himla stylade och häftiga ut, så han ville väl också se lite cool ut, haha!

http://xoxobex.blogg.se

 
Rebecca

Rebecca

17 februari 2010 22:09

Hahaha, vet, ser helt sjukt ut xD

http://xoxobex.blogg.se

 
lovisa

lovisa

17 februari 2010 22:20

Asså va?????? Har min hummer skaffat blogg??
Du har ju haft den jätte länge :O :D
hahah välkommen till klubben iaf :D
sjukt snygg är den också puss

http://lovisamarkhed.blogg.se

 
lea

lea

17 februari 2010 23:44

nr3. de andra två var "föra söta" för min smak :D

http://frokenlea.blogg.se

 
Principessan Madeleine af Stockholm

Principessan Madeleine af Stockholm

18 februari 2010 04:54

Nummer 2 är helt galet söt!

http://Principessan.se

 
maddie

maddie

18 februari 2010 12:53

Absolut hiss! Jag tycker nr 1 va snyggast. Och du passar säkert i den blommiga, varför inte liksom? ;)

http://princessmaddie.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jonsies - 1 mars 2010 17:29

NU lämnar jag bloggplatsen och börjar blogga på Devote.se istället.     Min nya är : jonsies.devote.se   Så följ mig där istället ;)     Farväl bloggplatsen   Nu blir det Devote istället ;)         . ...

Av jonsies - 28 februari 2010 21:16

Lysosomer, kromosomer, mitokondrier, meios mitos...    Bläää så här har jag tillbringat min dag, med näsan i en biologibok och många goda försök med att förstå alla konstiga ord! Nej Usch och fy på plugg! Gaaaah jag hatar biologi! Usch!    ...

Av jonsies - 28 februari 2010 00:48

      Vad tycks? HIttade dessa lite annorlunda topparna på MotelRocks.com. Vad tycker ni?   Jag tycker de är jätte snygga och coola:) gillar den högra mest  men båda skulle vara riktigt snygga till ljusa shorts i sommar. Med bruna ben ...

Av jonsies - 28 februari 2010 00:13

   Det här är en av mina favorit artist. Hon heter Missy Higgings och har gjort ganska många bra låtar. Dock lyssnar jag inte överdrivit mycket på henne längre men det gjorde jag dessto mer förut. Det jag gillar med hennes musik är att den känns lite...

Av jonsies - 27 februari 2010 23:59

       Hittade dessa snyggingar på en webbsida nyss! Jag tycker de är as läckra! Vad tycker ni?   Du hittar dessa sötnosar med mera här.           . ...

Presentation

Välkommna! Jag heter Johanna och går i nian i Uppsala.
Jag älskar fotboll, kläder, shopping och mina vänner. Att måla och rita tar även upp min tid! I min blogg skriver jag om musik, kläder och vad jag har för mig! Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards