Jonsies!

Alla inlägg under januari 2010

Av jonsies - 31 januari 2010 19:07

  

Armband- Kappahl 89:-


hittade dessa über söta armband på kappahls hemsida idag. brukar inte gilla deras grejjer men de här armbanden var ju bara så söta blir jätte söta och våriga. 


Vill ni beställa hem dem kolla här

Av jonsies - 31 januari 2010 18:36


 

Tee-Chicy.se


Visst är den cool! Har fått en crusch på tee´s och linne med tryck!

Vad tycker ni är det något att ha eller inte?


Chicy är för tillfället semester stängt -.- men när dom öppnar igen ska jag se till att klicka hem en sån här till mig själv :) !

Av jonsies - 31 januari 2010 18:22

Japp söndag var det här! 

Borde VERKLIGEN plugga men usch och fy är alldelles för tröttför det sitter och kollar på kläder på nätet istället. Det är ju bara så  mycket roligare. VAd väger tyngst liksom plugg eller kläder? jag tror ni vet vad jag tycker;) hehe gick och la mig fyra i morse, jag och en kompis serverade på en fest igår och tjänade 500 kr för en kväll. Ganska lätt förtjänta pengar!


Pussigull

Av jonsies - 31 januari 2010 17:38

Shoooo :D då har även jag en blogg :D hihi

ska se om hjga kan vara s¨duktig att jag kan skriva någorlunda ofta  hehe kan ju i alla fall försöka ;)


pussigull på er  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommna! Jag heter Johanna och går i nian i Uppsala.
Jag älskar fotboll, kläder, shopping och mina vänner. Att måla och rita tar även upp min tid! I min blogg skriver jag om musik, kläder och vad jag har för mig! Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards